PENGUMUMAN : DAPATKAN SEGERA.......buku NASIHAT KEPADA ANAK BERKENAAN IBU BAPA.......buku yang memperincikan tanggung jawab anak terhadap ibu bapa. Miliki segera untuk mendalami lagi tanggung jawab anda kepada ibu bapa anda. Juga supaya anak-anak anda memahami tanggung jawab mereka terhadap anda sebagai ibu bapa*****-------- DAPATKAN SEGERA....NOTA GEMILANG PENDIDIKAN ISLAM SPM....buku rujukan/nota Pendidikan Islam SPM yang sangat sesuai untuk calon-calon SPM*****Dapatkan juga MODUL GEMILANG PENDIDIKAN ISLAM TING 4 dan MODUL GEMILANG PENDIDIKAN ISLAM TING 5, buku kerja yang akan menjadikan PDPC anda lebih mudah, berkesan dan menarik......SELAMAT HARI RAYA IDIL FITRI 2017, MAAF ZAHIR DAN BATIN^^^^^^SEMUA GURU PEND ISLAM/B ARAB DIPELAWA MENYERTAI GROUP FACEBOOK DISKUSI GURU PENDIDIKAN ISLAM.....Hubungi saya di umat66@gmail.com.BLOG INI LEBIH SESUAI DILAYARI MENGGUNAKAN MOZILLA FIREFOX...MUNGKIN PAPARANNYA BERBEZA JIKA MENGGUNAKAN INTERNET EXPLORER

PRK N45: Galas

Tuesday, September 28, 2010


ADUN Galas, Che Hasyim Sulaima telah kembali ke rahmatullah di Pusat Rawatan Islam Kampung Baru, di sini, kira-kira jam 4.30 petang semalam, 27 sept 2010. Allahyarham dikatakan meninggal akibat barah di bahagian paru-paru, yang mula dikesan sejak mei tahun lalu. Sebelum ini allahyarham pernah mendapat rawatan di China dan Hospital Pakar Perdana, Kota Bharu. Beliau dimasukkan ke Pusat Rawatan Islam Kampung Baru sejak hampir seminggu yang lalu.

Allahyarham meninggalkan dua orang isteri dan 12 orang anak. Kematian itu juga menyebabkan berlakunya kekosongan wakil rakyat bagi kawasan Galas, sekaligus membuka laluan kepada pilihanraya kecil di kawasan tersebut.

Semoga Allah menggandakan pahala Allahyarham dan mengampunkan dosanya..rahmatilah beliau dan tempatkan beliau bersama orang-orang yang soleh. Terimalah qada' kematian yang pasti akan dilalui oleh semua orang ini.

5 comments:

umat66 said...

Keputusan PRU 11
Mohamad Saufi Deraman BN 4148 undi
Chek Hashim Sulaima PAS 2455 undi

Pemenang
Mohamad Saufi Deraman
majoriti 1729 undi

umat66 said...

Keputusan PRU 12
Mohamad Saufi Deraman BN 3753 undi
Chek Hashim Sulaima PAS 4399 undi

Pemenang
Chek Hashim Sulaima PAS
Majoriti 646 undi

umat66 said...

Pengarah pilihanraya BN
Tengku Razaleigh Hamzah

umat66 said...

Pengarah pilihanraya PAS
Abdul Halim b Abdul Rahman
MP Pengkalan Chepa

umat66 said...

Hari penamaan calon - 28 oktober 2010
Hari mengundi - 4 november 2010

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 

Segala kandungan dalam blog ini adalah pendapat penulis. Jika ada yang salah, penulis pohon jutaan maaf, sentiasalah merujuk dan berpegang dengan pendapat yang lebih teguh dalilnya. Blog ini hanyalah sekadar perkongsian sesama insan daripada penulis yang lemah dan masih jahil