PENGUMUMAN : DAPATKAN SEGERA.......buku NASIHAT KEPADA ANAK BERKENAAN IBU BAPA.......buku yang memperincikan tanggung jawab anak terhadap ibu bapa. Miliki segera untuk mendalami lagi tanggung jawab anda kepada ibu bapa anda. Juga supaya anak-anak anda memahami tanggung jawab mereka terhadap anda sebagai ibu bapa*****-------- DAPATKAN SEGERA....NOTA GEMILANG PENDIDIKAN ISLAM SPM....buku rujukan/nota Pendidikan Islam SPM yang sangat sesuai untuk calon-calon SPM*****Dapatkan juga MODUL GEMILANG PENDIDIKAN ISLAM TING 4 dan MODUL GEMILANG PENDIDIKAN ISLAM TING 5, buku kerja yang akan menjadikan PDPC anda lebih mudah, berkesan dan menarik......SELAMAT HARI RAYA IDIL FITRI 2017, MAAF ZAHIR DAN BATIN^^^^^^SEMUA GURU PEND ISLAM/B ARAB DIPELAWA MENYERTAI GROUP FACEBOOK DISKUSI GURU PENDIDIKAN ISLAM.....Hubungi saya di umat66@gmail.com.BLOG INI LEBIH SESUAI DILAYARI MENGGUNAKAN MOZILLA FIREFOX...MUNGKIN PAPARANNYA BERBEZA JIKA MENGGUNAKAN INTERNET EXPLORER

Setelah lama aku menyepi

Tuesday, August 3, 2010

Lama dah aku tak buka blog ni, apatah untuk update. Tiba-tiba aku rasa malas dan bosan untuk menjengok ke blog sendiri. Kalau tak silap dah hampir setahun aku tak masuk ke sini. Minat untuk berblog pon telah lama hilang. Sebabnya tak tahulah kenapa. Mungkin salah satu sebabnya ialah kerana susah sangat nak jadikan blog ni sesuai dengan cita rasa dan kemahuan sendiri. Maklumlah ilmu baru sedikit, tetapi ingin macam-macam. Nak letak itu, nak letak ini. Nak buat macam tu dan nak buat macam ini. Cuba punya cuba tapi tak berhasil jugak. Akhirnya boringlah..tutup bukalah

Entah macamana dalam sebulan akhir ni, tiba-tiba datang balik nafsu untuk berblog. Tak tahulah selama mana nafsu ni dapat bertahan. Harap-harap lama dan kekal abadi. Mana tau kalau nak dapat sesuatu hasil. Mana tau..kata orang rezeki di tangan Allah

2 comments:

luqman said...

Usaha tangga kejayaan. Jangan putus asa..

umat66 said...

aah..tu lah susahnya ilmu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 

Segala kandungan dalam blog ini adalah pendapat penulis. Jika ada yang salah, penulis pohon jutaan maaf, sentiasalah merujuk dan berpegang dengan pendapat yang lebih teguh dalilnya. Blog ini hanyalah sekadar perkongsian sesama insan daripada penulis yang lemah dan masih jahil